Reklamace a vrácení

 

 

Zástěrka vám nepadne? Měli jste od zboží jiné očekávání? Rádi Vám vyjdeme maximálně vstříc.

 

Co dělat, když chci zboží vyměnit

Prosím, dejte nám vědět na emailovou adresu jsmetuprovas@sikvkuchyni.cz nebo zavolejte na +420 737 977 986 do 14 dnů od      převzetí zboží. Doladíme detaily výměny „co za co“ a pošleme k Vám kurýra, který si odveze zboží k výměně a zároveň předá nové.

 

Co dělat, když chci zboží vrátit

1.       Prosím, dejte nám vědět na emailovou adresu jsmetuprovas@sikvkuchyni.cz nebo zavolejte na +420 737 977 986 do 14 dnů od převzetí zboží.

2.       Vyplňte odstoupení od smlouvy a společně s vráceným zbožím ho zabalte do obálky nebo krabice. Klidně to může být ta samá, ve které Vám přišlo.

3.       O ostatní se už postaráme my. Pošleme k Vám kurýra PPL, který zásilku vyzvedne a dodá zpátky k nám.

4.       Co nejdříve, nejpozději do týdne od vrácení zásilky k nám pošleme peníze zpět.

 

Vzor Odstoupení od smlouvy

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: Zdeňka Eliášová, Litomyšlská 1900, Choceň 565 01

 

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží:

 

 

- Datum objednání zboží:

- Jméno a příjmení kupujícího spotřebitele:

- Adresa kupujícího spotřebitele:

- Číslo objednávky :

- Kupní cena má být vrácena bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo: ................................................ /........................

 

Podpis kupujícího spotřebitele (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):

 

 


Datum ……………………………………………