Reklamace a vrácení
I když se snažíme, abyste měli z našich věcí radost, někdy to prostě nedopadne. A tak uděláme aspoň všechno proto, ať máte zpátky platbu nebo vyměněné zboží co nejrychleji.
Co dělat, když chci něco vyměnit
- Napište nám, že byste rádi něco vyměnili do 14 dnů od převzetí zboží. Společně doladíme detaily výměny „co za co“.
- Zboží k výměně prosím zašlete přes Zásilkovnu spolu s formulářem pro reklamaci, který najdete na konci Obchodních podmínek. Stačí, když na podacím místě nahlásíte náš kód 93795900 a štítek vytisknou za Vás. Zároveň dostane potvrzení o podání zásilky.
- Jakmile bude balíček u nás, ověříme, že je vrácená věc v pořádku a pošleme přes Zásilkovnu nové zboží.
Co dělat, když chci něco vrátit
- Napište nám do 14 dnů od převzetí balíčku, že byste ho rádi vrátili.
- Vyplňte prosím formulář o odstoupení od smlouvy, který najdete na konci Obchodních podmínek a přibalte ho do zásilky.
- Balíček doneste do Zásilkovny. Stačí, když na podacím místě nahlásíte náš kód 93795900 a štítek tam vytisknou za Vás. Zároveň dostane potvrzení o podání zásilky.
- Jakmile bude balíček u nás, ověříme, že je všechno v pořádku a pak bez zbytečného odkládání pošleme zpátky peníze.
Nevíte si rady? Napište nám.