Reklamace a vrácení

I když se snažíme, abyste měli z našich věcí radost, někdy to prostě nedopadne. A tak uděláme aspoň všechno proto, ať máte zpátky platbu nebo vyměněné zboží co nejrychleji.

Co dělat, když chci něco vyměnit

  1. Napište nám, že byste rádi něco vyměnili do 14 dnů od převzetí zboží. Společně doladíme detaily výměny „co za co“.
  2. Zboží k výměně prosím zašlete přes Zásilkovnu spolu s formulářem pro reklamaci, který najdete na konci Obchodních podmínek. Stačí, když na podacím místě nahlásíte náš kód 93795900 a štítek vytisknou za Vás. Zároveň dostane potvrzení o podání zásilky.
  3. Jakmile bude balíček u nás, ověříme, že je vrácená věc v pořádku a pošleme přes Zásilkovnu nové zboží.

Co dělat, když chci něco vrátit

  1. Napište nám do 14 dnů od převzetí balíčku, že byste ho rádi vrátili. 
  2. Vyplňte prosím formulář o odstoupení od smlouvy, který najdete na konci Obchodních podmínek a přibalte ho do zásilky.
  3. Balíček doneste do Zásilkovny. Stačí, když na podacím místě nahlásíte náš kód 93795900 a štítek tam vytisknou za Vás. Zároveň dostane potvrzení o podání zásilky.
  4. Jakmile bude balíček u nás, ověříme, že je všechno v pořádku a pak bez zbytečného odkládání pošleme zpátky peníze.

 Nevíte si rady? Napište nám.